050 32-72-571 
(Для повідомлень на Телеграм)
       099 75-71-272 
(Для повідомлень на Вайбер)
Цілодобова служба підтримки
066 55-99-888, 066 55-99-777
068 55-99-777, 073 55-99-777
E-mail: support@sns.net.ua

Чому в мене не надсилається пошта через мій SMTP сервер?

З метою забезпечення безпеки та захисту від спам-атак всі вихідні з'єднання через 25 порт до інших провайдерів - блокуються.
Для відправки пошти ви можете використовувати наш SMTP сервер - smtp. dru.net.ua порт 25.

 

Технічна інформація

Доступ до мережі Інтернет клієнтів Satellite Druzhkovka здійснюється через кілька серверів доступу. У зв'язку зі значною вірусною активністю з боку комп'ютерів абонентів компанія на своїх серверах доступу застосовує набір мінімально необхідних блокувань:

  • TCP 135/139/445 - Netbios over TCP/IP (використовується масою вірусів для поширення через загальні ресурси)
  • UDP 80 - активно застосовується для DDoS атак на web вузли
  • TCP 25 - SMTP. Використовується масою троянських програм розсилки рекламних повідомлень (спаму). Дане блокування застосовується за замовчуванням для приватних абонентів, які не мають статичної реальної IP-адреси, а також, у ряді випадків, для корпоративних абонентів, з боку яких зафіксовано масове вірусне розсилання. Винятком є ​​SMTP сервер компанії Satellite Druzhkovka smtp.dru.net.ua, доступ на який залишається відкритим, крім випадків масового розсилання спаму через нього.

 

Як сплатити?

Сплатити наші послуги можна такими способами:

  • у касі з прийому готівкових платежів абонентів, що знаходиться в офісі компанії за адресою вул.Енгельса, 78. Час роботи - з 9 до 18 годин (перерва з 13 до 14), у вихідні та святкові дні з 9 до 16. У касі встановлено термінал, що обслуговує картки Visa /Maestro

  • у будь-якому відділенні будь-якого банку. Бланк квитанції можна отримати у нашому офісі або роздрукувати самостійно звідси. Вартість банківських послуг за переказ коштів (плата за квитанцію) визначається правилами конкретного банку.

  • через систему Приват24  (обов'язково вказуйте номер вашого особового рахунку). < /span>
  • за допомогою системи регулярних платежів Приватбанку.
  • за допомогою терміналів мережі  "Сіті24"  (поповнення готівкою).  Поповнення здійснюється миттєво та без комісії. Список терміналів та інструкцію з виконання платежу можна переглянути тут.


Інше

Якими документами визначається порядок надання послуг Інтернету?

З офіційними документами, що визначають порядок надання та користування послугами, можна ознайомитись у розділі "Документи".